
Egy új tanulmány szerint azok az online programok, melyek gyümölcs és zöldség fogyasztását helyezik előtérbe, motiválhatják az olvasókat arra, hogy egészségesen étkezzenek.
Egy 12 hónapon át tartó tanulmányban a Henry Ford Kórház kutatói bebizonyították, hogy a gyümölcsök és zöldségek fogyasztásáról szóló információk kulcsfontosságúak az emberek egészséges étkezésének tekintetében.

L-Carnitine + Chrome étrendkiegészítő
A tanulmányban 21 és 65 év közötti embereket vizsgáltak az Egyesült Államokban. Az alanyokat három program szerint csoportokba osztották. Az első csoportban résztvevők általános információkat kaptak egy online program segítségével, mely a gyümölcs és zöldségfogyasztásra motiválta őket. A második programban résztvevők személyre szabva kapták az első program által javasoltakat. A harmadik programban az első két program elemei vegyítve szerepeltek, kiegészítve e-mail-es konzultációval.

Vitamin C 1000
A programok négy szakaszból álltak. Minden szakaszhoz járt egy 4-5 oldalas összefoglaló illusztrációkkal és választható linkekkel a további részletekért, egy speciális rész a fogyasztható kiegészítők összetételéről, valamint egy tájékoztató az adagokról és az étrendi hasonlóságokról friss, fagyasztott és konzerv ételek között. A 300 zöldség- és gyümölcs alapú recepten kívül a résztvevők audió- és videó anyagokat is találtak a weboldalon.A tanulmány végén a kutatók mindegyik csoportnál javulást tapasztaltak, de a legnagyobb változás abban a csoportban volt, ahol rendszeres volt a konzultáció.

One-a-day (multivitamin és ásványi anyag)
Gwen Alexander társszerző szerint „az a tény, hogy a résztvevőknek udvarias emlékeztetőket küldtünk, ami fejükben tartotta a céljaikat, nagyban javította az eredményeket. Megmaradt a felelősségérzetük, ami kulcsfontosságú motivációt jelent"
Christine Cole Johnson, szintén társszerző hozzáteszi: „az emberek már tisztában vannak a gyümölcsök és zöldséges egészséges mivoltával, ám nem tudják, hogyan iktassák be az étrendjükbe. Ezért működött a tanulmány. Online programok használatával praktikus és könnyű tippeket tudtunk adni, hogyan növeljék a napi gyümölcs- és zöldségbevitelüket."
A tanulmány a februári American Journal of Public Health című lapban jelent meg.
Forrás:biotechusa.hu
JLM PowerLine Kft.
Kapcsolódó cikk:Dieta.hu webáruház, az egészségünk őrzője
-bv-
Szóljon hozzá a fórumon! forum.mconet.biz
További termek hírek: termekpiac.com
MCOnet 2001- 2012. - Minden jog fenntartva - Copyright - www.mconet.hu




